لباس فرم اداری بایدها و نبایدها
در ابتدا تعریفی اجمالی در مورد مولفه های مطرح در طراحی لباس فرم بانوان خواهیم داشت از جمله:
-مدل لباس بر مبنای طرحی کلی ،مطابق با استانداردهای روز دنیا
-جنس پارچه
-کاربردی بودن لباس فرم خارج از پوشش آن
-متفاوت بودن نسبت به سایر تولیدات در حوزه مشابه
-در نظر گرفتن شرایط اقلیمی کارمندان
-دقت در انتخاب رنگها
-انتخاب طراحانی شایسته با سواد بصری بالا برای پیاده کردن الگو در سایزهای مختلف و رسیدن به قالبی کلی و رسیدن به میانگینی قابل قبول برای ارایه کار در سطحی بالا و موارد دیگری که در فصلهای بعدی بدانها اشاره خواهیم کرد .
و اما ادامه بحث با بیان این سوال که برای انتخاب مدل لباسهای فرم بانوان باید چه نکاتی را لحاظ کنیم .
امروزه طراحان مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که در شاخه های مختلف تولید پوشاک از جمله لباس فرم بانوان ،فعالیت هایی انجام می دهند اما یکی از موارد مهمی که هر طراحی در ابتدا به آن دقت می کند ،تاکید برقوانین جاری کشوریست.
مهمترین نکته در طراحی لباس فرم بانوان در کشور ما ،نوع پوشش آن است .
مانتو فرم ،شلوار و پوشش سر که خود می تواند شامل مغنعه یا هد سر باشد کلیت اصلی یک لباس فرم را تشکیل می دهد،
اما در این میان، نگاهی بسیار موشکافانه و ظریف به تک تک ابعاد موارد مطرح شده است که می تواند لباس فرمی را نسبت به سایر تولیدات مشابه،متمایز کند .از جمله موارد مهمی که می تواند جز ارکان اصلی طراحی لباس فرم بانوان باشد خارج کردن مدلهای تکراری لباس فرم از الگوهایی که سالهاست از آن تبعیت میشود .البته در این بین بعضی از مدلها چون برش عصایی،حالتی بین المللی دارد و جزیی از نواقص لباس به حساب نمی آید و نباید از کنار این نکته به راحتی گذشت که مدل شلوار ،نقش مهمی در لباس فرم بانوان ندارد.
سالهای زیادیست که شلوارهایی کاملا ساده همراه با مانتوهای فرم ست میشود .وقت آن رسیده که طراحانی با خلاقیت بالا وارد گود شوند تا بتوانند مسیری متفاوت از طراحان قبلی طی کنند برای رسیدن به لباسی که می تواند کلیت آن را از دفرمه بودن خارج کند .در واقع وجود منابع بیشمار الهام برای طراحان لباس ،سطح انتظارات مردم را بالا می برد و از آنجاییکه بخش اعظم بانوان کارمند ما از بین جوانان ایرانی هستند می توان با تکیه بر اصولی که برآنها تاکید شد لباسهایی طراحی کرد تا بتواند علاوه بر پوشش،حس خوبی نیز به همراه داشته باشد که به طبع آن می توان به بازدهی بهتری در مشاغل مختلف نیز برسیم.
جنس لباس های زنانه و لباس فرم اداری چگونه باید باشد؟
جنس لباس های زنانه همیشه یکی از دغذغه های خانم ها برای خرید لباس بوده است. معمولا، برای لباس های متفاوت جنس های متفاوتی هم وجود دارد. مثلا به طور قطع جنس لباسی که خانم ها برای مهمانی به تن می کنند، با جنس لباس فرم اداری تفاوت دارد و شاید همین تفاوت است که باعث تنوع در جنس پارچه ها شده و همینطور انتخاب جنس لباس های زنانه را برای خانم ها، دشوار کرده است. با روند پیشرفت جنس لباس های زنانه، سامی مختلفی هم برای آن ها انتخاب شده است که شاید گاهی اوقات فروشندگان نیز، تنها همین اسامی را می دانند و اطلاعی از جنس پارچه ندارند. اگر بخواهیم چند نوع از جنس لباس های زنانه نام ببریم می توانیم به: کتان ، مخمل ، ساتن ، ابریشم ، ویسکوز ، نخی ، پلی استر ، لینن ، لاکرا ، جیر ، چرم ، نایلون ، کرپ ، پشم ، ریون یا ابریشم مصنوعی و … اشاره کنیم. البته، همانطور که می دانید هر کدام از این جنس ها برای دوخت لباس برای موقعیت های خاصی مناسب است، و به طور مثال نمی توان از جنس ابریشم برای دوخت لباس فرم اداری استفاده نمود. همچنین، یکسری از پارچه ها برای دوخت لباس برای فصول خاصی مناسب است. پارچه هایی که گرم تر هستند برای فصول سرد و پارچه هایی که خنک هستند و بدن را گرم نمی کنند برای فصول گرم و تابستان مناسب است. به همین دلیل است، که برای دوخت لباس اداری زنانه باید به جنس پارچه بسیار توجه نمود. زیرا به دلیل اینکه کارمندان در محیطی بسته کار می کنند، و مدت زمان زیادی باید لباس فرم را به تن داشته باشند و همچنین وسایل سرمایشی و گرمایشی در ادارات فراهم است، باید از پارچه ای برای دوخت لباس فرم اداری استفاده نمود که کارمندان در آن راحت باشند و همچنین باعث تعرق شدید آن ها نشود…
جنس پارچه لباس فرم اداری و سازگاری پوست با آنها
فرض کنید امشب برای میهمانی دعوت شدهاید. چه لباسی میپوشید؟ البته منظور ما مدل آن نیست بلکه جنس آن است. تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که چه جنسی از لباسی که میپوشید، برای سلامت پوست شما مناسبتر است؟ اگر به حساسیتهای پوستی دچار شدهاید، حتما توجه کردهاید که حتی برخی از لباسهایی با جنس خوب ومرغوب به علت نوع رنگ یا بافت یا اندازه و موادی که در آن به کار رفته است، برای شما حساسیت زاست. لباس ما ممکن است از علل اصلی درماتیت یا التهابهای ناشی از شغل خاصی باشد. منشا درماتیت ممکن است خود پارچه یا مواد افزودنی به آن باشد. گاهی جنس لباس و ماده افزودنی هیچ دخالتی در بروز حساسیت ندارند بلکه این اندازه لباس است که اگر تنگ و چسبان باشد، با بستن راه ترشح غدد عرق و چربی موجب بروز حساسیت و ایجاد عرق سوز به ویژه در فصل گرما میشود. طبیعی یا مصنوعی؟ الیاف پارچه، مصنوعی، طبیعی یا ترکیبی از هر دو است. الیاف طبیعی مانند ابریشم و پشم از پروتئین ساخته شدهاند و الیافی مانند کتان از سلولز گیاهان تهیه میشوند. پلیمرهای مصنوعی شامل نایلون، پلیاستر، فایبرگلاس و چرم است. همه انواع الیافهای طبیعی و مصنوعی موجب بروز درماتیت تماسی حساسیتی یا تحریکی میشوند اما نوع آلرژیک به ندرت دیده میشود. برای مثال برخی از افراد مبتلا به درماتیت آتوپیک ممکن است به الیاف پشمی حساس باشند در حالیکه حالت آلرژیک و افزایش حساسیت وجود ندارد…
انواع پارچه برای لباس فرم
لباس فرم اداری
نخی: لباسهای پنبهای در ایران نخی نام دارند. نخ پنبهای از طریق بافندگی، به پارچه یا بافته های پنبه ای تبدیل می شود. – پلی استر: پلی استر کاملاً مصنوعی است. برای تولید این فرآورده از ترکیب دی متیل ترفتالات و منو اتیلن گلیکول و یا اسید ترفتالیک ( جایگزین ماده اولیه دی متیل ترفتالات ) در مجاورت کاتالیست های مناسب، استفاده می شود. پلیمر حاصل از ترکیب این دو ماده اولیه توسط پمپ از صفحات رشته ساز عبور داده می شود که تحت تاثیر هوای سرد به شکل لیف تبدیل میشوند. – ویسکوز: بر خلاف تصور عمومی الیافی بر پایهی طبیعی و همچون پنبه و لینن دارای ماهیت گیاهی(سلولزی) هستند. تنها تفاوتی که می توان به الیاف ویسکوز (ریون) نسبت به پنبه و لینن نسبت داد نحوهی ساخت این الیاف است. الیاف ویسکوز (مانند تولید کاغذ) از خمیر کردن سلولوز تشکیل میشوند. – لینن: لینن به پارچهی کنفی هم معروف است و از پارچه های مناسب فصل تابستان محسوب میشود. مرغوبتربن نوع این پارچه از ۷۰ درصد پنبه، ۱۰ درصد پلی استر و ۲۰ درصد ویسکوز تهیه شده و بدترین نوع آن از ۵۰ درصد پنبه و ۵۰ درصد پلی استر، بدون ویسکوز است. – لاکرا یا الاستین: اسپندکس، لاکرا یا الاستین یک پارچهی مصنوعی است که به خاصیت کشسانی فوقالعادهاش شناخته میشود که از پلاستیک طبیعی محکمتر و بادوامتر است. از این پارچه در مواردی استفاده میشود که کشسانی، به خصوص برای راحتی مد نظر است. مانند کاربرد آن در لباسهای ورزشی…
انواع لباس فرم اداری و مانتو فرم اداری
شرکت تولیدی مانتو جلال طراحی و تولید انواع مانتو فرم اداری و مانتو اداری در خدمت هموطنان عزیز می باشد این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب شما را در رسیدن به اهداف عالیتان یاری میفرماید.مفتخریم با سابقه بیش از دوازده سال کار با شرکت ها و ارگان های دولتی گام های بزرگی برداشته ایم. تولیدی مانتو جلال با شرکت هایی از نظیر بانک دی، بانک صادرات، بانک شهر ،موسسه اعتباری نور ،بانک ایران زمین،سازمان کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران، سازمان استانداری تهران، وزارت راه شهر سازی، شرکت مسافربری رجاء ،شرکت ایران خودرو، هتل بین المللی سیمرغ ،بیمارستان جم-نگار-مهرآیین و خاتم همکاری داشته و رضایت مندی مشتریان فوق جزوء اولویت های مهم این شرکت می باشد. مانتو اداری خنک: مفتخریم با سابقه بیش از ۱۲ سال کار با شرکت ها و ارگان های دولتی گام های بزرگی برداشته ایم
انواع لباس فرم اداری که می توان سرکار پوشید
لباس فرم سازمانی
در مقابل، مخالفان پوشیدن لباسهای رسمی نیز میگویند: «پوشیدن لباس راحتتر هنگام کار بیشتر به منظور احساس راحتی کارمندان است.» اگرچه میتوان به ضرس قاطع گفت جایگاه هر کدام از این شرکتها جداست و نمیتوان متصور بود کارمند شرکت «نوع اول» پوششی نظیر آنچه در دسته دوم و بهخصوص سوم مرسوم است، داشته باشد، اما مدیر شرکتی که به دیسیپلین محل کارش اهمیت بسیاری میدهد، میگوید: «وقت آن رسیده که پوشیدن شلوار جین در محل کار را کنار بگذاریم و رسمیتر باشیم.» او همچنین به کفشهای کارمندان نیز اشاره میکند و میگوید: «صندل، کفشی راحت و دم دستی است که در هوای گرم و در محیطهایی مثل باغ خانوادگی، حیاط خانه، کنار دریا و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. انتظار ندارم کارمندانم با صندل در محل کار حاضر شوند.» با این همه همواره بر سر راه شیک شدن کارمندان معضلاتی نیز وجود دارد. بدیهی است هر شرکتی که بخواهد کارکنانش را ملزم به استفاده از لباس فرم کند، کارمندانش نمیتوانند در تمام طول سال مشخصا از یک دست لباس استفاده کنند. بعضی از شرکتهای خصوصی برای این کار بودجهای جداگانه اختصاص میدهند و برای هر فصل از سال یک دست لباس شامل کت، شلوار و پیراهن برای مردان و مانتو، شلوار و مقنعه (یا شال و روسری) برای زنان اختصاص میدهند…
چه پارچه هایی برای دوخت لباس اداری مناسب هستند؟
دوخت لباس اداری می تواند یکی از دغدغه های مهم، برای هر شرکت و یا اداره ای باشد. زیرا لباس فرم کارمندان یک شرکت یا سازمان، نمایانگر کاری است که آن سازمان یا شرکت انجام می دهد و به گونه ای معرف آن سازمان است. به همین دلیل برای دوخت لباس اداری چه در بخش انتخاب پارچه و چه در بخش رنگ و مدل آن، باید دقت زیادی به خرج داد.یکی از مهمترین مسائلی که در اولین قدم برای دوخت لباس اداری وجود دارد، انتخاب پارچه است. اینکه لباس فرم یا اداری چه جنسی باشد تا هم کارمندان در آن احساس راحتی داشته باشند و هم شکل کاملا رسمی و اداری داشته باشد، نکته ی بسیار مهمی است. معمولا به دلیل این که در بیشتر ادارات و سازمان ها وسایل سرمایشی و گرمایشی وجود دارد، برای دوخت لباس اداری از پارچه هایی که خنک و سبک هستند استفاده می شود. البته بعضی از سازمان ها هم وجود دارند که برای فصل زمستان و فصل تابستان، لباس فرم جداگانه و مخصوص همان فصل را برای کارمندان تهیه می کنند. برای دوخت مانتو انواع مختلفی از پارچه وجود دارد، اما هر کدام مزیت و معایب خاص خود را دارند به همین دلیل پیشنهاد می شود که قبل از خرید انواع مانتو، چه اداری و چه مانتو مجلسی به جنس آن دقت نمایید. برای مثال می توان از پارچه های نخی ، کتان ، کشی ، ریون ، فاستونی ، جین ، کرپ ، فیونا ، ابریشم ، ساتن ، پرادا ، دیور ، کودری ، چرم ، ترگال ، پرشیا و… نام برد. اما باید گفت، که تمام این پارچه برای دوخت لباس اداری مناسب نیستند و باید از پارچه های رسمی، که مناسب یک سازمان یا اداره باشند استفاده نمود…
چه رنگی برای طراحی لباس فرم و مانتو فرم اداری مناسب است؟
همانطور که می دانید در سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی از انواع لباس فرم اداری استفاده می شود و در ایران نیز برای کارمندان خانم از مانتو اداری استفاده می شود. برای طراحی لباس فرم اداری می بایست به نکات خاصی توجه داشت تا بتوان ارتباط خوب و مناسبی را با برند سازمانی برقرار کرد. منظور از ارتباط لباس فرم شرکتی با برند این است که حتما می بایست به طراحی لوگوی شرکت و ترکیب رنگ آن دقت شود و اگر آن سازمان در برندسازی خود از رنگ خاصی استفاده می کند، حتما باید در طراحی مانتو فرم سازمانی نیز از همان ترکیب رنگ استفاده شود. بنابراین یکی از مهمترین مسائلی که باید در رابطه با طراحی مانتو فرم اداری رعایت شود، رنگ پارچه آن است، که می تواند به صورت یک دست از یک رنگ خاص برای طراحی مانتو فرم شرکتی استفاده شود و یا اینکه از چند رنگ می توان بهره برد. البته برخی از طراحان با ترکیب رنگ شال و روسری با مانتو اداری اقدام به تولید لباس فرم سازمانی می کنند که این نوع طراحی در حال حاضر بسیار مورد توجه آژانس های هواپیمایی برای تولید مانتو فرم آژانس هواپیمایی قرار گرفته است. اما سوال مهم این است که چه رنگی برای مانتو فرم اداری مناسب است و به طور کلی از چه رنگی برای طراحی و تولید مانتو اداری نباید استفاده شود. در نظرسنجی انجام شده در سال ۲۰۱۷ بدترین رنگ هایی که می توان در طراحی و تولید مانتو فرم شرکتی و سازمانی استفاده شود، رنگ های قرمز تیره به صورت یک دست، قهوه ای تیره، سبز یشمی و فیروزه ای است. یعنی اگر از این رنگ ها برای طراحی مانتو فرم اداری استفاده شود هرگز جلوه و زیبایی لازم را پیدا نخواهد کرد و به عنوان یک لباس فرم شرکتی نمی تواند کاربردی داشته باشد.
طرح لباس فرم اداری در جوامع مختلف
دوخت لباس فرم اداری
طرح لباس ، همیشه متناسب با مکانی که از آن استفاده می شود طراحی می گردد. در دنیا انواع گوناگونی از لباس ها وجود دارد، که هر کدام مدل مخصوص خود را دارند و در جای مخصوص خود استفاده می شود. انواع لباس ، می تواند لباس مجلسی ، لباس فرم و اداری ، لباس عروس ، لباس بچگانه ، لباس محلی ، لباس زنانه ، لباس مردانه و … باشد. یکی از دلایلی که می تواند طرح لباس را جذاب کند، طراح آن است. همیشه برای طراحی لباس های خاص، مانند لباس فرم و اداری باید از یک طراح ماهر استفاده شود.یکی از لباس هایی که طرح آن می تواند بسیار با اهمیت باشد، طرح لباس فرم و اداری است. طرح لباس فرم باید به گونه ای باشد، که در جذب مشتری نیز کمک نماید. همچنین طرح لباس اداری باید متناسب با شغل و حرفه ی کارکنان، انتخاب شود و در معرفی شغل آن ها کمک نماید. همینطور لباس هایی که در مجالس از آن ها استفاده می شود دارای مدل های خاص می باشد و برای دوخت آن ها، از پارچه های مخصوص لباس شب که جنس آن ها بسیار لطیف و یا براق هستند، استفاده می گردد. زیرا این لباس ها باید طوری باشند که در شب و زیر نورهای فراوان به زیبایی خود را نشان دهند. حتی برای آقایان نیز پارچه لباس هایی که برای لباس فرم استفاده می شود، با پارچه ی لباس هایی که برای مهمانی ها و مجالس استفاده می شود، متفاوت است. طرح لباس ها بسته به فصول مختلف سال نیز با یکدیگر فرق دارند. در فصل تابستان از پارچه و طرح های مخصوص تابستان و در فصل زمستان و پاییز نیز از طرح ها و پارچه های مخصوص همان فصل استفاده می گردد. البته طرح لباس همیشه با شهر و روستایی که مردم در آن زندگی می کنند، متناسب است و هر شهر یا کشور لباس خاص خود را دارد، که این طرح نشان دهنده سنت و ها و آیین مردم آن سرزمین است.
لباس فرم اداری بارداری چگونه است؟
لباس فرم اداری بارداری
لباس فرم اداری بارداری ، یکی از انواع لباس های اداری است که تقریبا تمام خانم های شاغل به آن نیاز پیدا خواهند کرد. لباس فرم اداری بارداری یکی از لباس های فرم قابل توجه محسوب می شود، زیرا باید به گونه ای طراحی شود که خانم باردار در آن احساس راحتی کنند و بتوانند مدت زمان طولانی در روز، آن را به تن داشته باشد.طراحی لباس فرم اداری بارداری نیاز به مهارت خاصی دارد و فردی که این لباس را طراحی می کند، باید با تمام جوانب دوخت یک لباس برای خانم های باردار آشنایی داشته باشد. زیرا لباس فرم اداری بارداری باید بسیار راحت و خنک، مخصوصا در فصل تابستان و همچنین بسیار شیک باشد. به همین دلیل خانم ها باید دقت داشته باشند، هر لباسی که با عنوان لباس فرم اداری بارداری عرضه می شود، صرفاَ مناسب این دوران نیست. همچنین به دلیل این که خانم های باردار در هر ماه به وزنشان افزوده می شود، باید لباسی را انتخاب نمایند که تقریبا بتوانند تا پایان این دوران از آن لباس استفاده نمایند. نکته ای که باید به آن توجه نمود، در مورد شلوار است. کش دور کمر شلوار باید طوری باشد که، در تمام ماه های بارداری بتوان از آن استفاده نمود و تنها، شلواری با سایز بزرگ تر نمی تواند جوابگوی یک خانم باردار باشد. لباس فرم اداری بارداری باید به گونه ای طراحی شود که، در عین شیک بودن مطابق مد نباشد. زیرا اگر خانمی بخواهد پس از مدتی دوباره باردار شود، نمی تواند از آن لباس استفاده کند و باید لباس دیگری را خریداری نماید. یکی دیگر از نکات مهم، انتخاب رنگ لباس فرم اداری بارداری است. در این دوران بهتر است خانم های شاغل از رنگ های تیره برای لباس اداری خود استفاده کنند، تا کمتر کسی متوجه بارداری آن ها شود…
لباس فرم آژانس های هواپیمایی
لباس فرم آژانس های هواپیمایی ، یکی از مسائلی است که مدیران آژانس های هواپیمایی همیشه به آن فکر می کنند. معمولا تمام آژانس های هواپیمایی ، برای کارمندان لباس فرم تهیه می کنند و تمام کارمندان باید این لباس را به تن داشته باشند. به طور معمول هر آژانس هواپیمایی برای خود لباس فرمی، با رنگ و مدل خاص خود را دارد. به همین دلیل، انتخاب مدل برای آژانس ها تا حدودی مشکل است. لباس فرم آژانس های هواپیمایی ، یکی از نشانه های کلاس کاری آن آژانس است.امروزه مدیران برای نشان دادن نوع شغل خود، از ابزارهای متفاوتی استفاده می کنند، که یکی از این ابزارها می تواند لباس فرم کارمندان باشد. لباس فرم آژانس های هواپیمایی نیز به گونه ای انتخاب می شود، که هر فردی وارد این مکان شود از لباس فرم کارمندان، نوع شغل آنان را تشخیص می دهد. به همین دلیل لباس فرمی که برای آژانس هواپیمایی انتخاب می شود، باید توسط یک طراح ماهر طراحی شود تا هیچ گونه عیب و نقصی در مدل و رنگ آن وجود نداشته باشد. لباس فرم آژانس های هواپیمایی ، مدل های متفاوتی دارد که معمولا همراه با کلاه استفاده می شود تا بیشتر شبیه به لباس های فرم مهمانداران و کارکنان هواپیما باشد. سایت های زیادی هستند که می توان از آن برای خرید لباس فرم آژانس های هواپیمایی استفاده نمود. در این سایت نیز، شما می توانید انواع لباس فرم آژانس های هواپیمایی را پیدا نموده و خرید کنید. اگر مایل هستید برای کارمندان خود لباس فرمی درخور شأن آژانس خود داشته باشید، حتما با ما در تماس باشید. سایت تولیدی مانتو جلال می تواند در انتخاب بهترین رنگ و مدل برای انتخاب لباس فرم آژانس های هواپیمایی ، به شما کمک نماید و در نتیجه شما بهترین نوع لباس فرم را برای کارمندان خود داشته باشید…
۱۰ مزیت استفاده از مانتو اداری در سازمانها
همانطور که قبلا در مورد اهمیت استفاده از لباس کار، مانتو اداری و کت و شلوار اداری مطالبی را بیان داشته ام، در این مطلب قصد دارم به بیان ۱۰ مزیت برای استفاده از آنها از زبان چند فرد مشهور که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بپردازم. به طور خلاصه این مزیت ها میتواند شامل رضایت مشتری شود که به فروش بیشتر خدمات و کالا می انجامد و در عین حال به برندسازی و پیشرفت نام تجاری یک کسب و کار منجر خواهد شد. تئودور لویت، استاد بازاریابی دانشکده افسانه ای هاروارد، یک بار گفت: “مردم نمی خواهند یک مکعب چهارجدی را خریداری کنند. آنها یک سوراخ یک چهارم اینچ را می خواهند!” به همین ترتیب، مدیران کسب و کار نمی خواهند به تنهایی لباس کار مانند کت و شلوار اداری و مانتو فرم اداری سازمان خود را برای کارکنان خود خریداری کنند، آنها می خواهند از نتایج پیشرفت های تصویری بهره مند شوند که می تواند یک برنامه کارآمدی مدیریت شده را تولید کند. آدم صورف، مدیر بازاریابی در UniFirst، یکی از پیشگامان لباس کار ( مانتو اداری و کت و شلوار اداری) برای کسب و کارها در سراسر ایالات متحده و کانادا، می گوید: “یکی از اصلی ترین نتایج این است که توانایی طراحی مانتو فرم اداری مانند یک تصویر حرفه ای و به طور موثر یک نام تجاری را تبلیغ می کند.” چند سال پیش، یک نظرسنجی ملی انجام شده توسط JD Power و Associates برای صنعت خدمات نساجی نشان داد که مشتریان بیشتر مایل به انجام کار با کارکنانی هستند که لباس را پوشیدند؛ زیرا آنها به عنوان حرفه ای متخصص بودند و به عنوان صلاحیت و آگاهی کامل تر دیده می شدند. نتایج این نظرسنجی ها امروزه درست می شود و می تواند به مزایای واقعی برای کسانی که انتخاب یک برنامه ی یکپارچه مدیریت شده را برای کارکنان خود می کنند، ترجمه شود. “
نحوه طراحی و دوخت لباس فرم
تولیدی مانتو جلال طراحی و تولید انواع لباس فرم در خدمت هموطنان عزیز می باشد این شرکت با استفاده از متخصصین مجرب شما را در رسیدن به اهداف عالیتان یاری میفرماید.مفتخریم با سابقه بیش از دوازده سال کار با شرکت ها و ارگان های دولتی گام های بزرگی برداشته ایم. تولیدی مانتو جلال با شرکت هایی از نظیر بانک دی، بانک صادرات، بانک شهر ،موسسه اعتباری نور ،بانک ایران زمین،سازمان کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران، سازمان استانداری تهران، وزارت راه شهر سازی، شرکت مسافربری رجاء ،شرکت ایران خودرو، هتل بین المللی سیمرغ ،بیمارستان جم-نگار-مهرآیین و خاتم همکاری داشته و رضایت مندی مشتریان فوق جزوء اولویت های مهم این شرکت می باشد. الگو سازی: در مرحله بعد مدل طراحی شده در اختیار متخصصین طراحی الگو قرار می گیرد تا طبق مشخصات نوشته شده توسط طراح مدل، الگوی کار نیز مشخص شود. کارشناسان الگو با توجه به سایز و مشخصات طرح اولیه و با استفاده از استانداردهای جهانی در طراحی الگو و با به کارگیری نرم افزار Accumark Gerber الگوها را طراحی می نمایند. لباس فرم: دوخت نمونه: نمونه برش شده در صورت نیاز تحویل خدمات چاپ و گلدوزی می گردد تا طرح چاپ و گلدوزی نیز روی نمونه پیاده شود. سپس در اختیار واحد نمونه دوزی قرار می گیرد تا نمونه اولیه دوخت و تکمیل شود. پس از دوخت نمونه کلیه مراحل مربوط به تکمیل کار مانند پرچ، متال، الیک، شست، دکمه و مادگی، دست دوزی و… نیز انجام میشود و در نهایت نمونه دوخت شده توسط واحد فروش و بازرگانی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در صورت مطابقت داشتن طرح و مدل نمونه با نیاز و معیارهای مورد نظر مشتری مورد تولید انبوه قرار بگیرد.
مزایای مانتو فرم اداری و لباس فرم اداری
همانطور که می دانید امروزه سرمایه گذاری کردن شرکتها و سازمانها روی انواع لباس فرم ادری، مانند مانتو اداری و کت و شلوار اداری یکی از مهمترین تعهدات مالی مدیران و کارآفرینان محسوب می شود. چرا که مزایای استفاده از مانتو فرم اداری و به طور کلی استفاده از پوششی به نام لباس فرم، چه در مدارس و چه در سازمانها و ادارات به همگان ثابت شده است. اما سوال مهم اینجاست که واقعا استفاده از مانتو فرم اداری برای خانم ها و یا بهره گیری از پوشش کت و شلوار اداری برای مردان در سازمانها و ادارات چه فوایدی دارد. این فواید می تواند برای خود سازمان یا به عبارتی برای کارفرما باشد، هم برای کارمندانی که از این پوشش استفاده می کنند مفید و سودمند باشد، و هم اینکه فوایدی را نیز می تواند برای مشتریان در بر داشته باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم که استفاده از پوشش مانتو فرم اداری برای کارفرما، کارمندان و مشتریان چه مزایایی را در پی خواهد داشت و به طور کلی برای کدامیک از این سه بخش که ذکر شد مفید تر خواهد بود؟ برای پاسخ به این سوالات در ابتدا لازم میدانم که با اقتدار بگویم استفاده از مانتو اداری برای هر سه مورد ذکر شده ( کارفرما، کارمند و مشتری) به یک اندازه مفید است، درست است که فکر کنید در نهایت فقط سود حاصله از این فرایند و پوشیدن مانتو فرم اداری در شعب مختلف ادارات، سازمانها، بانک ها و شرکتهای زنجیره ای مانند رستوران زنجیره ای و یا فروشگاه های زنجیره ای به نفع کارفرما خواهد بود، و با افزایش رضایت مشتری پول بیشتری وارد آن سازمان شده و به پیشرفت سازمان منجر میشود…
با لباس فرم بیشتر آشنا شوید!
لباس فرم ازجمله وسایل های مورد نیاز هر فرد شاغل می باشد و متناسب با محیط کار و شرایط پیرامون آن ، از خصوصیات و ویژگی های خاصی برخوردار می باشد.لباس فرم یا همان لباس کار معمولا متناسب با شغل موردنظر ، فرهنگ منطقه انتخاب و برای کارکنان طراحی می شود و از جمله وظایف آن حفاظت از کارکنان می باشد.ناگفته نماند که افراد شاغل یک مجموعه کاری باید بهترین شکل و با لباس فرم مناسب کار خود در محیط حاضر شوند و برای لباس فرم خود ارزش قائل شوند زیرا لباس فرم،نشانه شخصیت شغلی آن مجموعه کاری می باشد. معمولاً لباسکار یا همان لباس فرم، به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت میکند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم ظاهری بلوز و شلوار (دو تکه) یا کاپشن و شلوار، و نوع یکسره ،و از جنس الیاف طبیعی ( پلی استـر پنبه) و یا درصدی الیاف طبیعی و مصنوعی ( فیلامنت ویسکـوز ) و در مواردی تماماً از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید میشود. بدیهی است هر چه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن آسانتر است. البسه اختصاصی در مشاغل ویژه و نیز فصول سرد که از جمله می توان لباس عایق سرما و رطوبت مخصوص سردخانه،لباس نسوز مخصوص کوره و لباس ضد حریق از جنس پارچههای PVC را نام برد. لباس حفاظتی در برابر گرما از الیاف مخصوصی با پوشش آلومینیوم که تا ۹۰% اشعه مادون قرمز را برگشت میدهد، ساخته شده و به منظور کار در مجاورت کورهها و فرآیندهای حرارتی استفاده میشود…
آشنایی با انواع لباس اداری زنانه
لباس اداری زنانه ، یکی از انواع لباس هایی است که تمام بانوان شاغل مخصوصا در سازمان های دولتی، باید آن را تهیه نمایند و در محل کار خود آن را به تن داشته باشند. به همین دلیل انتخاب این که چه لباسی با چه جنس پارچه ای را برای دوخت لباس اداری زنانه انتخاب کنند، کار سختی است و طراحی آن دشوار و نیاز به مهارت خاصی دارد.همچنین لباس اداری زنانه به علت این که تعداد افرادی که در یک محیط آن را می پوشند، باید از طراحی مناسبی برخوردار باشد تا با سلیقه افراد مختلف سازگاری داشته باشد. طرح لباس فرم اداری معمولا برای سازمان های خاص از مدل خاصی برخوردار است، که این طرح در معرفی برند آن سازمان نقش بسیار مهمی دارد. مثلا لباس فرم آژانس هواپیمایی معمولا دارای کلاه و آرم آژانس هواپیمایی است و هر فردی این نوع لباس را ببیند می تواند شغل فرد را تشخیص دهد. یکی از مشکلات دیگر لباس اداری زنانه انتخاب جنس پارچه است. جنس پارچه باید به گونه ای انتخاب شود که در کنار راحتی از ظاهری آراسته برخوردار باشد. همچنین با تعرق فرد، بو نگیرد و موجب رنجش خاطر دیگران نشود. تولیدی مانتو جلال یکی از برندهایی است که لباس اداری زنانه را طرح های بسیار متنوع و سازگار با سلیقه ی افراد گوناگون طراحی نموده و لازم به ذکر است، که این طرح ها مطابق مد روز بوده و در طراحی آن تمام قوانین سازمان ها در لباس اداری زنانه در نظر گرفته شده است. افرادی که با دیدن مدل های تولیدی مانتو جلال ، مایل به خرید لباس اداری زنانه با این برند هستند می توانند با شماره هایی که در این سایت ارائه شده است تماس حاصل نموده و لباس مورد نظر خود را خریداری نمایند. همچنین افراد متقاضی می توانند با مراجعه ی حضوری از تمام مدل های لباس اداری زنانه طراحی شده دیدن کنند و به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند…
لباس فرم سازمانی و ایجاد هویت سازمانی
افرادی که از رضایتمندی شغلی برخوردار هستند و رابطه خوبی با محل کار خود دارند از لباس فرم سازمانی خود لذت برده و آن را عاملی برای همرنگ سازی کارکنان می دانند. پوشش یکسان باعث از بین رفتن تفاوت های طبقاتی رایج در لباس های کارکنان شده و کارکنان از هر طبقه و گروه با لباسی یکسان در محیط کار خود حضور پیدا می کنند، از این رو هویت فرد به صورت گروهی و سازمانی و از طریق پوشش همسان مشخص می شود. در جوامع متمدن انتخاب افراد باید منطبق با ارزش ها و هنجارهای جامعه باشد که این موضوع خود باعث کاهش حق انتخاب می شود. مصرف گرایی در جوامع باعث از بین رفتن فرهنگ، اصالت و ارزش های جامعه می شود. یکسان سازی پوشش باعث رواج لباس هایی براساس هنجارها و ارزش های جامعه در محیط های سازمانی می شود که از نشانه های جامعه مدرن است. پوشش افراد شاغل در این جوامع براساس موسسه محل کارشان است که این باعث ایجاد نوعی وجه تمایز، تشخص و همبستگی بین اعضا می شود. دکتر محمدباقر علی زاده اقدم جامعه شناس و استاد دانشگاه در این باره می گوید: «لباس فرم سازمانی کارمندان نشانگر ساختار رسمی اداره است که باعث تمایز آن با سایر ساخت های غیررسمی می شود. شکل لباس فرم از طریق مقررات و آئین نامه ها به کارکنان ابلاغ می شود. این لباس نماد شخصیت افراد و هویت سازمانی آنهاست که براساس هنجارها و ارزش های ساخت رسمی شکل گرفته است. لباس فرم به نوعی خط مرز ساخت رسمی و غیررسمی و اشاعه گر جو سازمانی حاکم است که منجر به تعهد بیشتر کارمندان می شود.»..
چگونه می توان لکه عطر را از روی لباس فرم اداری و مانتو فرم پاک کرد؟
اکثر کارمندانی که از مانتو اداری در سازمانها و ادارات به عنوان لباس فرم استفاده میکنند با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند که یکی از آنها به جا ماندن لکه های عطر بر روی مانتو فرم اداری آنها است. عطر ها و ادکلن ها اکثرا به دلیل اینکه حاوی روغن و الکل هستند، ممکن است بعد از استفاده بر روی لباس فرم اداری مانند مانتو اداری لکه هایی روی آنها مشاهده شود. این لکه ها که عمیقا بر بافت پارچه ها فرو می روند، معمولا اثر آنها به صورت دائمی بر روی مانتو فرم اداری خواهد ماند. راهکار پاک کردن لکه عطر از روی مانتو فرم اداری چیست؟ در این مطلب یکی از راحت ترین روش ها را برای از بین بردن لکه های به جا مانده بر روی مانتو فرم اداری را آموزش خواهیم داد. برای شروع می بایست در یک ظرف مقداری جوش شیرین را با به همراه چند لیتر آب بریزید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید. بعد از آن مانتو اداری خود را داخل آن قرار دهید، البته میتوانید فقط همان قسمتی که لکه شده است را در آب خیس کنید. چند دقیقه بگذارید تا در آن آب بماند و بعد از آن با مواد شوینده اقدام به شستشوی مانتو فرم اداری خود کنید. همانطور که از دستور عمل بالا متوجه شدید، جوش شیرین یک ماده موثر و قوی برای از بین بردن لکه های عطر به جا مانده روی لباس فرم اداری است و استفاده از این راهکار بسیار موثر خواهد بود. اما اگر مانتو اداری تولیدی مانتو جلال شما هنوز کثیف است و بر روی آن لکه به جا مانده است، میتوانید از روش دیگری که در زیر به آن می پردازیم استفاده کنید…
بررسی نقاط قوت و ضعف لباس فرم اداری
در نظر گرفتن کدهای ثابت برای پوشش افراد یک مجموعه چه شرایطی باید داشته باشد؟ چون کد پوشش در ارتباط با مصرفکنندگان است باید از سوی آنها قبول شده و مورد علاقه آنها باشد. اگر افراد سازمان وادار شوند یک لباس خاص بپوشند در دراز مدت برای آنها ایجاد خستگی میکند. به همین دلیل خیلی از سازمانهای خارج از کشور متوجه این خستگی شده و اعلام کردند که کارمندان میتوانند یک روز را آزاد لباس بپوشند. در ایران هنوز نمیدانیم جامعه به لحاظ پذیرش این قوانین در چه سطحی به سر میبرد. باید روی آن پژوهش شود تا طراحان ماهر و تولید کنندگان متبحر ما با شناختن کد پوشش چرخه درست تولید و عرضه را راه بیندازند. دقیقا همینطور است. در مارکتینگ مجموعه مسائلی هست که باید به آنها توجه شود. در یک سازمان به این احتیاج داریم که پرسنل در محیط کار احساس خوشایندی داشته و نظم و ایمنی آنها رعایت شود، از طرفی مخاطب اگرچه دیدن تنوع را دوست دارد، ولی انتظاری که از سازمان دارد این است که دارای نظم و سلسه مراتب باشد. اگر در سازمانی کارکنان مثل مراجعان لباس بپوشند شما نمیدانید سوال خود را از چه کسی باید بپرسید. بنابراین در عین اینکه لباس فرم اداری مشخص وجود دارد، با ایجاد تنوع در فرمها میتوان یکنواختی و خسته کننده بودن آنها را رفع کرده و یک چهارچوب مشخص را به یک چهارچوب متنوع تبدیل کرد. مثلا در کشورهای خارجی به کارمندان سازمان حق میدهند تا با انتخاب لباس از بین چند رنگ برای خود تنوع ایجاد کند و با نصب پلاکارد یا آرم سازمان روی سینه نشان میدهند که باوجود تنوع لباس، جزیی از یک سازمان هستند. سرویس مد و لباس هنرآنلاین: در بخش قبلی گفتوگو با شهرزاد اخگر عراقی پژوهشگر هنر و مد و استاد دانشگاه، مطالبی در مورد مفهوم کد پوشش، تاریخچه کد پوشش و تاثیرات آن بر شخصیت افراد مطرح شد. در این بخش به نقش کدهای پوشش در طراحی لباس فرم و ویژگیهای مثبت و منفی استفاده از لباس فرم پرداخته میشود…
لباس فرم اداری یک ضرورت سازمان های هوشمند
در دنیای امروزه برند ها حرف اول و آخر فروش را میزنند و در تمامی گام های برند سازی یک چیز همیشه ثابت و شرط لازم است و آن (( هویت )) است وهویت در تمامی منابع سازمان چه منابع انسانی چه منابع فیزیکی چه در محصولات و خدمات ارزش رتبه و ویژگی اول را دارد. مثلا در زمینه منابع انسانی و پرسنل هویت مفهوم عضویت ،احساس تعلق و احساس قوی دلبستگی و کشش عاطفی را دارد و احساس غرور و افتخار از عضویت در سازمان را بوجود می آورد. همچنین مفهوم وفاداری به معنای حمایت و دفاع فرد از سازمان را تقویت و ارتقا می دهد و حس همگونی و مشابهت به این معنی که پرسنل این درک و احساس را داشته باشد که اهداف و علایق مشترک با دیگر اعضای سازمان دارند را بهبود داده شاید شما از خیلی از سازمانها و بنگاههای تولیدی -خدماتی یا مشاوره ای ادعای همچین ارتقای را شنیده باشید اما مزیت رقابتی پایدار و برتر تولیدی مانتو جلال برای حضور در اقیانوس آبی هویت سازمانی فقط یک چیز است و ان (((هوشمندی ))) است.
مانتو فرم اداری یک ضرورت برای جایگاه سازی برند در نگاه مشتریان
یکی از دغدغههای هر کسبوکاری دیده شدن توسط مشتریان است. اما نکته مهم در این موضوع چطور دیده شدن توسط مشتریان است. اینکه شما در ذهن مشتری با چه ویژگیهایی قرار خواهید گرفت موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشت. عوامل مختلفی کمک میکنند تا بتوانید آن طور که دوست دارید در ذهن مشتریان خود شناخته شوید. موضوعاتی چون بسته بندی محصولات، شعار اصلی کسبوکار، محیط شرکت یا سازمان، وب سایت و اپلیکیشنهای معرفی کسبوکار و حتی پوشش کارکنان هر کسبوکار. پوشش یک شکل و نقش آن در برندینگ: احتمالا به رستورانهایی مختلفی وارد شدهاید، فرودگاه رفتهاید یا در مکانهایی که نیاز به دریافت خدمات داشتهاید. به محض ورود اگر نیروهای کسبوکار لباسی فرم و یک شکل به تن داشته باشند به راحتی قابل تشخیص هستند. پوشش فرم که با عناوینی مثل لباس فرم ( مانتو فرم اداری ) ، یونیفرم و … در محیطهای کسبوکار مطرح است میتواند کمک شایانی به شناسایی کسبوکار شما داشته باشد. از طرف دیگر طراحی و تهیه لباس یک شکل و فرم برای کارکنان این ذهنیت را در مشتری ایجاد میکند که کسبوکار شما به نیروی انسانی اهمیت ویژهای داده است. در کنار این موضوع جلوگیری از پوششهای متفاوت میتواند یکپارچگی و نظم و قدرت را در ذهن افراد بیرونی تداعی کند. تاثیرات داخلی پوشش یک شکل: در یک کسبوکار ایجاد پوشش یک شکل موجب شرایط مثبتی خواهد شد. در ابتدا باید گفت که استفاده از لباس یک شکل در محیط کار موجب خواهد شد تا انرژی مثبت بین کارکنان ایجاد شود. در کنار این موضوع استفاده از لباس فرم میتواند موجب کاهش حواسپرتی کارکنان و ایجاد تمرکز بین آنها شود. این موضوع در خانمها بیشتر خود را نشان میدهد. خانمها به خاطر طبیعت ذاتی و علاقهمندی به تنوع ممکن است با لباسهای مختلف در روزهای متفاوت در محیط کار حضور پیدا کنند که گهگاه این موضوع موجب ایجاد بحثهایی پیرامون لباسهای جدید و متنوع آنها خواهد شد…
لباس فرم شرکتی چگونه به هویت برند سود میرساند؟
اگر به هدف اکثر راهبردهای برند نگاه کنید، مشخص است که لباس فرم شرکتی چهقدر در ایجاد هویت موثر است. برای درک اهمیت تصویر برند، باید در ابتدا ببینیم که با خود چه چیزی به همراه دارد. هویت برند چیست و چرا اهمیت دارد؟ طبق سادهترین تعریف، هویت برند تمام عناصر بصری یک برند است که توسط مصرفکننده درک میشود. عناصر بصری شامل طراحی، علائم و رنگهایی میشوند که در کنار یکدیگر تصویری قابل شناسایی را خلق میکنند. اهمیت هویت فوقالعاده بالاست. یک هویت شرکتی یا هویت برند ثابت شده، برای مصرفکننده قابل شناسایی میشود. به علاوه، برای مشتریان اعتمادی را فراهم میکند که در نتیجه منجر به وفاداری شرکتی میشود. مزیتهای یونیفرمهای شرکتی در اهداف برندسازی. لباس فرم اداری میتواند روی نیروی کار درون سازمانی شما تاثیرگذار باشد. این میتواند سبب دستیابی به اهداف برندسازی شرکت شود. این دستیابی، واکنش طبیعی است که در ساختار تمام واحدهای کسبوکار شما ظهور میکند. فراهم کردن یونیفرم شرکتی برای کارمندان سبب بالا رفتن روحیه، غرور و عزم و اراده در میان آنها میشود. و همچنین سبب بهبود و تقویت شرکتی میشود که در آن کار میکنند. اجرای سیاست لباس متحد برای تمام شرکت سبب ایجاد اختیار، مسئولیت و حرفهای گری میشود. کارکنانی که نگرشی حرفهای از خود به نمایش میگذارند، سبب میشوند تا مصرفکنندگان ارزشهای اساسی برند را درک کنند. این منجر به اعتماد و اطمینان مصرفکننده در رابطه مصرفکننده با شرکت میشود.
برند سازی سازمان با استفاده از المان های بصری سازمانی
لباس فرم سازمانی
برای هر یک از وجوه بصری برند که در داخل یا خارج سازمان استفاده میشوند طراحی ویژهای انجام میشود. این موارد از لباس فرم کارکنان مانند : مانتو اداری ، لباس فرم ، مانتو هواپیمایی ، لباس فرم سازمانی و لوازم داخلی تا تابلوهای سازمانی و سردر مجموعه متفاوت هستند. با توجه به توضیح بالا، میتوان ۸ کاربرد مهم المان های بصری سازمانی را به صورت زیر بیان کرد: ۱- هر سازمان، شرکت، بنگاه اقتصادی و … نیازمند برنامه ای از پیش اندیشیده شده جهت ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود است. ۲- سازمان ها در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر سعی در خلق تصویری متمایز از خود در اذهان مشتریان و مخاطبین داشته و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا اولین تصویر ذهنی مخاطبین از آنن گروه کالایی یا خدماتی را از آن خود نماید. آنچه مسلم است برند سازی، لازمه چنین هدفی است که باید بر اساس برنامه ای منظم و مدون بر حوزه های تولید وبازرگانی، اعمال گردد. این مفهوم را نباید با برندسازی اشتباه گرفت، در واقع ایجاد هویت بصری بخش از برنامه برندسازی است. ۳- هویت بصری سازمانی، تصویری متحد و یکپارچه از سازمان ایجاد می کند. از نشانه( آرم) و اوراق اداری گرفته تا تابلوها، از بدنه خودروهای در اختیار، تا سبک و سیاق تبلیغات، از یکسانن سازی و استاندارد سازی لوگو، نشانه ها، رنگ ها، فونت ها گرفته تا هر چیزی که به آن سازمان مربوط می شود را شامل می شود و آگاهی نسبت به سازمان را افزایش می دهد.
قوانین لباس فرم اداری در ایران چیست؟
لباس فرم اداری در ایران با برندهای مختلفی تولید می شود. تولیدی مانتو جلال ، یکی از انواع برندهای لباس فرم اداری است. این برند، برای دوخت البسه ی خود به نکات زیادی توجه نموده که جنس پارچه و رنگ، از مهمترین نکات هستند. به طور مثال ممکن است در دوخت برخی از لباس فرم هایی که تولید می شوند از پارچه ی مرغوب استفاده نشده باشد که برند تولیدی مانتو جلال سعی نموده با استفاده از مرغوب ترین پارچه ها در دوخت لباس فرم اداری این مشکل را تا حدود زیادی حل نماید. امروزه در بیشتر ادارات دولتی و خصوصی از لباس فرم اداری استفاده می شود، تا ظاهر این اماکن بسیار مرتب و چشم نواز بوده و همینطور پوشش کارمندان مطابق قوانین و ضوابط باشد. به همین دلیل باید در انتخاب جنس پارچه و رنگ و مدل آن دقت زیادی داشت. علل زیادی وجود دارد که پوشیدن لباس فرم اداری را برای افراد سهل و یا دشوار می کند. یکی از مسائلی که در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است، خنک بودن لباس در فصل تابستان است. معمولا برای فصول گرم، از جنس پارچه هایی استفاده می شود که خنک بوده و از تعرق زیاد جلوگیری کند. همچنین لباس فرم اداری علاوه بر زیبایی ظاهری باید راحت بوده و خستگی را برای افرادی که از این لباس استفاده می کنند، دوچندان نکند. همچنین باید لباس فرم اداری از تنوع زیادی برخوردار باشند تا دست خریداران در انتخاب باز باشد. متنوع بودن مدل ها یکی از خصوصیات مثبت تولیدی مانتو جلال است که باعث جذب مشتریان زیادی شده است. این برند به طور خودکار، در دوخت لباس های فرم مرغوب ترین جنس پارچه و مناسب ترین رنگ را در نظر گرفته تا مشتریانی که از اطلاعاتی در این مورد برخوردار نیستند نیز از خرید خود راضی باشند.
لباس فرم سازمانی تولیدی مانتو جلال
در دنیای امروزه برند ها حرف اول و آخر فروش را میزنند و در تمامی گام های برند سازی یک چیز همیشه ثابت و شرط لازم است و آن (( هویت )) است وهویت در تمامی منابع سازمان چه منابع انسانی چه منابع فیزیکی چه در محصولات و خدمات ارزش رتبه و ویژگی اول را دارد. مثلا در زمینه منابع انسانی و پرسنل هویت مفهوم عضویت ،احساس تعلق و احساس قوی دلبستگی و کشش عاطفی را دارد و احساس غرور و افتخار از عضویت در سازمان را بوجود می آورد. همچنین مفهوم وفاداری به معنای حمایت و دفاع فرد از سازمان را تقویت و ارتقا می دهد و حس همگونی و مشابهت به این معنی که پرسنل این درک و احساس را داشته باشد که اهداف و علایق مشترک با دیگر اعضای سازمان دارند را بهبود داده شاید شما از خیلی از سازمانها و بنگاههای تولیدی -خدماتی یا مشاوره ای ادعای همچین ارتقای را شنیده باشید اما مزیت رقابتی پایدار و برتر تولیدی مانتو جلال برای حضور در اقیانوس آبی هویت سازمانی فقط یک چیز است و ان (((هوشمندی ))) است. تولیدی مانتو جلال با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه تولید لباس فرم سازمانی و لباس فرم اداری افتخار همکاری با سازمان های زیر را دارد. بانک دی ، بانک صادرات ، بانک شهر ، موسسه اعتباری نور ، بانک ایران زمین ، بانک توسعه و تعاون ، بیمه سامان ، سازمان کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران ، سازمان استانداری تهران ، وزارت راه و شهرسازی ، شرکت مسافربری رجاء ، سازمان بیمه دی ، شرکت استیل البرز ، شرکت داتیس ، هتل بین المللی سیمرغ ، هتل نیاوران ، هتل مروارید مازندارن ، شرکت ایران خودرو ، آموزشگاه آفاق ، بیمارستان نگار ، بیمارستان جم ، بیمارستان مهر آیین ، بیمارستان قمر بنی هاشم ، بیمارستان خاتم الانبیاء ، بیمارستان فارابی ، شرکت هوایی ماهان ، شرکت هواپیمایی نفت ، شرکت ال جی ، سامسونگ ، شرکت فولاد کرمان ، شرکت جهانگردی ، دانشگاه امیرکبیر ، تهران ، شرکت هوافضا ، شرکت همراه اول ، شرکت مدیران خودرو ، شرکت کیمیا دارو و صدها آژانس هواپیمایی دیگر…
فروش اینترنتی لباس فرم و لباس های تولیدی مزون ها
فروش برند پوشاک به صورت اینترنتی چند سالی است که در ایران باب شده و حالا در کنار این خرید ها، فروش برند پوشاک در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام و تلگرام نیز فراوان به چشم می خورد بد نیست، اتفاقا اینکه بدون اتلاف وقت و راه انداختن ماشین در خیابان و آلوده کردن هوا، سفارشت را بدهی و مدتی بعد نیز به دستت برسد، خوب است. اگر محصول یا خدمات مد و لباس شما در محیط حقیقی دارای مخاطبان خوبیست ولی در محیط آنلاین این فعالیت را بر خط نکرده اید، بدین معناست که تا کنون فرصت های مالی فوق العاده ای را برای کسب درآمد اینترنی و پیشرفت در فروش برند پوشاک از دست داده اید. با توجه به افزایش روز افزون کاربران اینترنت در ایران، این فضا برای کسب و کار ها ،به ویژه کسب و کار های مد و لباس فرم اداری شرایطی را فراهم نموده تا در عین بهینه و به صرفه بودن، فعالیت ها بتوانند بیش از پیش کار خود را گسترش داده و درآمد زایی کنند. چرایی فروش برند پوشاک در فضای مجازی. ویژه تر بودن صنایع وابسته به لباس برای این فروش برند پوشاک در فضای مجازی دلایل و شواهد زیادی دارد، برعکس تصور افراد زیادی که فروش لباس فرم را در این فضا به دلیل محدودیت های زیاد مناسب نمی دانند، باید اشاره کرد که با جستجوی کلماتی همچون آنلاین، فروش آنلاین، یا فروش اینترنتی ، شاهد صدر نشینی و انبوه فروشگاه های لباس در صفحات ابتدایی گوگل هستیم و این به معنای طرفداران زیاد مد و پوشاک در فضای اینترنتی است…